Dr. Arno Lechner

Departamentul de Medicină Internă

Dr. Arno Lechner

Dr. Lechner a absolvit Universitatea de Medicină din Viena în 1984 şi a efectuat rezidenţiatul în medicină internă la Spitalul Universitar din Salzburg. În timpul rezidenţiatului a urmat cursuri de specializare în domeniul Microbiologiei la Universitatea California, Los Angeles. Din 1991 este director al secţiei de Boli Infecţioase a Spitalului Universitar din Salzburg şi a fost ales director asistent al Departamentului de Hemostaziologie al Spitalului Universitar din Salzburg în 1998, funcţie deţinută până în 2002. Din 2005 lucrează ca şi consultant pentru Institutul de Microbiologie, Igienă şi Boli Infecţioase al Spitalului Universitar din Salzburg. Dr. Lechner este membru al unor asociaţii medicale printre care Asociaţia Austriacă a Bolilor Infecţioase, Asociaţia Austriacă a Chimioterapiei şi Asociaţia Austriacă Travel Medicine. Din 1997, Dr. Lechner este membru al aşa numitului ABS-group, o echipă competentă care luptă pentru îmbunătăţirea folosirii agenţilor antimicrobieni susţinută de Ministerul Austriac al Sănătăţii în spitale.

Specializări: diagnoză, tratamentul şi prevenirea bolilor infecţioase comune şi a bolilor tropicale inclusiv febra, infecţiile cutanate şi ale ţesuturilor moi, dereglări ale sistemului imunitar, boli infecţioase cronice, vaccinuri, patologie complexă referitoare la microorganicmele rezistente la medicaţie, infecţii virale şi diagnoza şi tratamentul bolilor tromboembolice şi ale coagulării sangvine.

Diplome universitare

• Universitatea de Medicină din Viena, 1984

Rezidenţiat

• Spitalul Universitar Salzburg